Budowa stoisk targowych, wystawienniczych

Od projektu do realizacji

Zamów budowę stoiska501 125 160

Stoiska targowe

Budujemy i projektujemy stoiska targowe oraz stoiska wystawiennicze. Dysponujemy wiedzą i wieloletnim doświadczeniem, które pozwalają nam sprostać nawet najbardziej wygórowanym wymaganiom każdego Klienta.

Sukcesywnie śledzimy wszelkie nowości wystawiennicze oraz nowinki techniczne, co pozwala nam oferować najlepsze możliwe rozwiązania. Posiadamy zaplecze projektowe, nowoczesną bazę produkcyjną i logistyczną. Nasze stoiska są w pełni wyposażone w meble, multimedia, sprzęt agd oraz wszelkie inne niezbędne naszym Klientom elementy. Dzięki temu zbudowane przez nas stoiska targowe są doskonałym przykładem na udane połączenie designu z użytecznością.

Grupa RB Targi to jeden z jakościowych liderów branży wystawienniczej w Polsce. Projektujemy i wykonujemy najwyższej klasy stoiska targowe, które są w pełni dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych Klientów.

Robimy to już od ponad 25 lat, z sukcesami obsługując prywatne firmy oraz instytucje i przedsiębiorstwa państwowe.

W trakcie naszej działalności zdobywaliśmy cenne doświadczenie, wypracowywaliśmy optymalne standardy działania i budowaliśmy sieć kontaktów. Nie oznacza to jednak, że spoczęliśmy na laurach! Cały czas sukcesywnie rozwijamy nasze kompetencje, aby być na bieżąco z dynamicznie zmieniającą się branżą.

Oddajemy w Państwa ręce oryginalnych projektantów, zaplecze produkcyjne, logistyczne, drukarnię wielkoformatową oraz wszelką niezbędną pomoc, nawet w czasie już trwających targów.

Specjalnie na Państwa życzenie uruchomiiśmy pogotowie targowe, dzięki któremu jesteśmy w stanie pomóc naszym Wystawcom w niemalże każdej sprawie związanej z targami i zabudową targową.

Dziękujemy za wspólnie spędzone lata i zapraszamy do dalszej współpracy.
"Grupa RB Targi" - Projektowanie i budowa stoisk targowych.

Zamów projekt i budowę stoiska na targi:
biuro@rb.targi.pl

lub wyślij formularz:

Imię i nazwisko/nazwa firmy:

E-mail:

Telefon:
Nazwa targów/rodzaj eventu:
Data targów/eventu:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych osobowych przez Grupę RB Targi z siedzibą w Warszawie zgodnie z POLITYKĄ PRYWATNOŚCI >>.

Więcej informacji: czas trwania imprezy, adres, dostępna powierzchnia wystawiennicza...:
wpisz: aqjd

Administratorem Twoich danych osobowych jest: Grupa RB Targi z siedzibą w Warszawie (NIP 522-245-50-28 REGON 389874068). Wypełniając powyższy formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych przez administratora danych w celach kontaktowych. Masz prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania..

Zapraszamy
PON-PT: Po uprzednim telefonie
Tel. 501 125 160
Tel. 501 513 317
biuro@rb.targi.pl Warszawa,
ul. Akcent 18

Nasze priorytety

Pasja

To podstawa wszystkiego co robimy. Nasza pasja opowiada historię ludzi, firm i tego co mają do zaoferowania. Budując z nami stoiska budujesz swoją markę.

Marka

Budowa stoisk służąca widoczności i wspieraniu marki. Budujemy zaufanie które jest podstawą komunikacji i długoterminowych relacji z Klientami.

Relacje

Budujemy relacje z naszymi Klientami, aby pomóc im w przekazaniu entuzjazmu z jakim tworzą swoje produkty i usługi.

Rozwiązania

Wspólnie z Klientami przez kolejny rok będziemy zadawać trudne pytania i wspólnie poszukamy odpowiedzi, które zaowocują najlepszym stoiskiem dla Wystawcy.

Aktualności

Talent Days - Targi pracy

Talent Class, Talent Match, Round Table

Wrocław, Katowice, Kraków, Poznań, Warszawa, Gdańsk.
Weź udział w Talent Days i odkryj młode talenty.
Znajdź pracę marzeń!

20240312

„PIWOWARY 2024” Łódź Targi Piwa i Browarnictwa

„PIWOWARY 2024”
X jubileuszowe Targi Piw i Browarnictwa
08 – 10 MARCA 2024
 Expo Łódź

PIWOWARY Łodź to święto dla osób zawodowo związanych z warzeniem piwa, piwowarów, birofilów, miłośników dobrego i unikatowego kraftowego piwa.

20240311

Rozpoczęliśmy współpracę z Pascalem Brodnickim

Rozpoczęliśmy współpracę
z Pascalem Brodnickim

Pascal Brodnicki - Mistrz kuchni na naszym pokładzie :)

Z przyjemnością informujemy, że nawiązaliśmy współpracę z Pascalem Brodnickim. Jeśli szukasz niepowtarzalnych rozwiązań łączących udział w targach z pyszną prezentacją Pascala - odezwij się do nas :) Serdecznie zapraszamy!

"Grupa RB Targi" - Projektowanie i budowa stoisk targowych.

20240212

Targi Expo Sweet

Expo Sweet
Najsłodsze targi w Polsce
25-28 LUTEGO 2024

W tegorocznej edycji targów Expo Sweet bierze udział 200 wystawców zarówno z Polski jak i zza granicy. Na powierzchni 13.500 m2 najnowsze trendy w branży cukierniczej przedstawiają liderzy rynku.

"Grupa RB Targi" - Projektowanie i budowa stoisk targowych.

20240225

Nasze stoiska indywidualne i modułowe

ŚCIANKI OCTANORMSTOISKA MODUŁOWETARGI SWEETEXPOSTOISKO SYSTEMOWE PLMA AMSTERDAMAA COSMETICS PLMATARGI ŁODZIWARSAW HOME EXPOSTOISKO PROMOCYJNE WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGOENERGETABZABUDOWA SYSTEMOWASTOISKO GLAXO SMITH KLINETARGI PLMASTOISKO MODUŁOWEHARPER TARGI KOSMETYCZNEBALT MILITARY EXPOSTOISKO GLAXO SMITH CLINEAUTOMATICON POLSKATARGI WENTYLACJATARGI KOSMETYCZNETARGI AUTOSTRADATARGI KIELCESTOISKO MODUŁOWESTOISKO Z WITRYNAMIREGAŁY TARGOWESTOISKO ROCHETARGI AUTOSTRADA KIELCEZABUDOWA TARGOWATARGI MIESZKANIOWETARGI AUTOMECHANIKABEG STOISKO MODUŁOWESTOISKO ADAMEDSTOISKO WYSPOWEZABUDOWA OCTANORMSTOISKO TARGOWE RAJAROCKWOOLKONFERENCJA MEDYCZNATARGI MIESZKANIOWESTOISKO TARGOWE BROMARGOSTOISKO SYSTEMOWE AMEATSTOISKO SYSTEMOWETARGI MEDYCZNEHEIMTEXTILAUTOGLASS COSMOPROF BOLOGNAAUTOMATICON WARSZAWAWARSAW HOME EXPOSTOISKA OCTANORM NAMIOTTARGI ZBROJENIOWETARGI AUTOMATICONSTOISKO SYSTEMOWE SIALTARGI EUROGASTROMEDICAKONFERENCJA MEDYCZNASIAL PAULAMEDICAZABUDOWA TARGOWATARGI GRUPY PSBGARDEROBY OCTANORMSTOISKO GSKEUROGASTROWARSAW HOME EXPOINDUSTRYŚCIANKI OCTANORMSTOISKA MODUŁOWETARGI SWEETEXPOSTOISKO SYSTEMOWE PLMA AMSTERDAMAA COSMETICS PLMATARGI ŁODZIWARSAW HOME EXPOSTOISKO PROMOCYJNE WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGOENERGETABZABUDOWA SYSTEMOWASTOISKO GLAXO SMITH KLINETARGI PLMASTOISKO MODUŁOWEHARPER TARGI KOSMETYCZNEBALT MILITARY EXPOSTOISKO GLAXO SMITH CLINEAUTOMATICON POLSKATARGI WENTYLACJATARGI KOSMETYCZNETARGI AUTOSTRADATARGI KIELCESTOISKO MODUŁOWESTOISKO Z WITRYNAMIREGAŁY TARGOWESTOISKO ROCHETARGI AUTOSTRADA KIELCEZABUDOWA TARGOWATARGI MIESZKANIOWETARGI AUTOMECHANIKABEG STOISKO MODUŁOWESTOISKO ADAMEDSTOISKO WYSPOWEZABUDOWA OCTANORMSTOISKO TARGOWE RAJAROCKWOOLKONFERENCJA MEDYCZNATARGI MIESZKANIOWESTOISKO TARGOWE BROMARGOSTOISKO SYSTEMOWE AMEATSTOISKO SYSTEMOWETARGI MEDYCZNEHEIMTEXTILAUTOGLASS COSMOPROF BOLOGNAAUTOMATICON WARSZAWAWARSAW HOME EXPOSTOISKA OCTANORM NAMIOTTARGI ZBROJENIOWETARGI AUTOMATICONSTOISKO SYSTEMOWE SIALTARGI EUROGASTROMEDICAKONFERENCJA MEDYCZNASIAL PAULAMEDICAZABUDOWA TARGOWATARGI GRUPY PSBGARDEROBY OCTANORMSTOISKO GSKEUROGASTROWARSAW HOME EXPOINDUSTRY